لوگوی سه گوش



لوگوی سه گوش

 بمون نروووووووووووو
تاريخ : 16 آذر 1391برچسب:, | 20:33 | نویسنده : جلال محمدی
میلاد پایان فصل از استقلال جدا می شود؟ آن روز که میلاد میداودی در بازی با فولاد خوزستان لحظاتی پس از ورود به میدان یک گل زد و یک پاس گل داد همگان تصور می کردند که مرد شماره 10 آبی ها به شرایط ایده ال بازگشته است و استقلال می تواند از داشتن یک مهاجم آماده به خود ببالد. میلاد پس از ماه ها مصدومیت بازگشت با شکوهی داشت. از یاد نمی بریم که او در زادگاهش اهواز چگونه همشهری هایش را مقهور نمایش به یادماندنی اش کرد. چه پاس زیبایی ؟ چه گلی! میلاد بازگشت خود را به میادین اعلام کرد اما دیری نپایید که بار دیگر مصدوم شد و ترکیب اصلی را از دست داد. 


پرویز مظلومی پس از مصدومیت دوباره میلاد هر چه تلاش کرد باز هم نتوانست از میلاد مهاجمی توانمند بسازد. کیلوهای اضافه در اندام میلاد کاملا مشهود است. انگار هیچ تمرینی طی این مدت نکرده است. از آن سو تماشاگران فکر می کنند میلاد شان در بهترین شرایط قرار دارد برای همین هرگاه او را روی نیمکت می بینند فریاد می زنند:" واویلا? واویلا? میلاد میداودی!" پرویز مظلومی هم گاه و بیگاه سعی کرده به مهاجمش بازی دهد تا هم سکوها راضی باشند و هم میلاد اما انگار هیچ فایده ای ندارد. دیگر خبری از ماجراهای بازی با فولاد در اهواز نیست. نه بازگشت با شکوهی نه گلی و نه پاس گلی . حالا میلاد به مرد همیشه نیمکت نشین استقلال تبدیل شده است. رفتار تندش نیز مزید بر علت شده تا زمزمه هایی مبنی بر کنار گذاشتن او در فصل بعد شنیده بشود. می گویند میلاد دیگر آن بازیکن خوش اخلاقی که می شناختیم نیست. در جریان تمرین ها با صدای بلند فریاد می زند و حتی اخیرا در یکی از بازی های استقلال در لیگ وقتی منصور پورحیدری از او می خواهد با داور مسابقه به نشانه دوستی دست بدهد از فرمان او هم سرپیچی می کند. رفتاری که میلاد انجام می دهد صدای همه را در آورده است. حتی مظلومی که به عنوان همشهری و یکی از دوستان نزدیک پدرش همواره حامی او بود. حالا میلاد حتی یک حامی هم در کادر فنی استقلال ندارد. بهتاش فریبا هم از دست این بازیکن به شدت ناراحت است.

 کار به جایی رسیده که محمد رضا مولایی بدنساز باشگاه استقلال دلش از میداودی خون است و بارها بابت سرپیچی میلاد از تمرین های بدنسازی به کادر فنی شکایت کرده است. می گویند میلاد طی ماه های اخیر هیچ تمرین اضافه ای انجام نداده و با اینکه مظلومی او را مجاب کرده در هفته تمرین های اضافه بدنسازی انجام دهد اما هرگز میلاد این کار را نکرده است. در یک کلام باید گفت که این روزها هیچ کس را نمی بینی که از آقا میلاد تعریف و تمجید کند. کار به جایی رسیده که زمزمه های جدایی او از استقلال نیز شنیده می شود. یک منبع موثق و آگاه در باشگاه استقلال که نمی خواست نامی از او برده شود در این باره گفت:" به احتمال خیلی خیلی زیاد میداودی فصل آینده جایی در لیست استقلال نخواهد داشت. کادر فنی از همین حالا او را در لیست مازاد قرار داده و دوست ندارد دیگر با این بازیکن کار کند. احتمال ماندن میلاد در نیم فصل آینده استقلال یک درصد بیشتر نیست!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->